Rozvoz – Rozšíření pokladny AWIS

EAN: 8595626600229 Kategorie:

5 929  4 900  bez DPH

( 0 hodnocení )

Pokladní rozšíření ROZVOZ pro mobilní telefony s Androidem je systém, který je určen pro obchody a restaurace s rozvážkovou službou, jako jsou restaurace, pizzerie, obchody s květinami či jiným zbožím, mobilní catering aj. Aplikace posílá příchozí hovory do pokladního systému AWIS a zaznamenává data od zákazníků (jméno, adresa, telefon, oblíbené jídlo apod.).

  • databáze klientů
  • zjednodušuje proces objednávky
  • lepší komunikace s klienty
  • navazuje lepší vztah
  • intuitivní ovládání
  • speciální režimy – např. happy hours i noční přirážka

Skladem



Popis

Jak využít ROZVOZ pro rozvážkové služby

Aplikace ROZVOZ vytváří databázi kontaktů zákazníků. Funguje to tak, že zákazník, který si objedná například dovoz jídla z pizzerie, sdělí po telefonu své jméno, příjmení, doručovací adresu, telefon apod., a objedná si. Všechny tyto údaje přiřadí operátor do databáze pokladní aplikace pro rozvážkové služby a při příštím nákupu stejného zákazníka už se nemusí znovu ptát na výše uvedené údaje. Při každé další objednávce už tedy není potřeba informace o zákazníkovi do systému znovu zadávat. Operátor mu je jen zopakuje, čímž je zároveň ověří a potvrdí.


Rozvážkový systém buduje lepší vztahy se zákazníkem

AWIS Mobile je nástrojem, který pomáhá majitelům zjednodušit proces objednávky a rozvážky jídel a současně také budovat lepší vztah se zákazníky. V reálné situaci to funguje tak, že vracející se zákazník se dovolá do rozvážkové služby, kde může být přivítán takto: “Dobrý den pane Nováku. Jak jste se dnes měl? Na co máte chuť? Opět pizzu s tuňákem a bez cibule? A dovoz jako vždy na adresu Novohradská 15, Brno?”. Zákazník bude velmi překvapen a buď potvrdí vaše dotazy nebo si řekne o změnu, kterou opět můžete zaznamentat do databáze rozvážkového systému.


Systém umožňuje

Vést databázi kontaktních údajů zákazníků. To znamená, že po první objednávce se do systému uloží kontaktní údaje zákazníka a při další objednávce už je obsluha nemusí vyžadovat. Systém ihned zobrazí telefonní číslo, ale také jméno a příjmení volajícího. Eviduje také jeho kontaktní adresu. Vkládat si k zákazníkovi poznámky – například nejoblíbenější jídlo, ale i problémy, které se se zákazníkem řešily. Obsluha tak může s klientem lépe komunikovat a navazovat bližší vztah. Vytvářet speciální režimy, jako například nastavení přirážky pro noční provoz či tzv. happy hours apod.



Recenze

0.0 Průměr Rated ( 0 Hodnocení )

Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Přidat hodnocení

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Rozvoz – Rozšíření pokladny AWIS“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Obecné dotazy

Zatím nejsou žádné zodpovězené dotazy.

Mohlo by se Vám líbit…